AYDIN ELEKTRONİK GÜVENLİK SİSTEMLERİ
Müşteri asla mağdur olmamalıdır.
Müşterilerimiz bize rahatlıkla referans olabilmelidir.Müşteri firmamızdan edineceği ürün ve hizmetlerde zaman planlaması yapabilmeli ve bu planların gerçekleşmesinde sıkıntı yaşamamalıdır.Müşteri hiçbir zaman mekanına güvenlik sistemi kurdurduğu için mekanının yıpratılmasına yada kirletilmesine tanık olmamalı mekanında yapılan montaj sonrasında montaj öncesindeki durumun aynen korunacağının rahatlığını yaşamalıdır.Müşteri mekanında yapılan her işlemin mutlaka bilgisi dahilinde, kontrolünde yada yönlendirmesinde yapılacağını bilmeli ve montaj sonrasında aksi bir durumla karşılaşmamalıdır.Satış ekibi kurulacak sistemin maksimum performansla çalışmasını dizayn etmekle sorumludur.Firma bünyesindeki satış, teknik ve idari personel müşteriyi ihtiyaçlarını ve sorunlarını doğru tespit edebilmek için öncelikle dinlemek ve bu ihtiyaç yada sorunlar karşısındaki çözümlerini doğru bir şekilde anlatmak ve müşterinin bu çözümleri doğru algıladığını kontrol etmekle sorumludur.Firmamız kendi bünyesinde uyguladığı müşteri memnuniyeti politikasını müşterinin yada kendisinin muhatap olacağı alarm izleme merkezi yada ürün teknik servisi gibi üçüncü firmalarında uygulamasını sağlamakla sorumludur.Firmamız satış ekibi veya personeli, müşterilerin satın aldığı sistemi veya verdiği taahhütleri mutlaka yazılı sözleşme haline getirmeli; satış sonrası değişikliklerin de yazılı onayını almalıdır.
|
![]() |